1 juni.

I dag börjar sommaren. Härligt värre =) Tänk om vi inte hade årstider. Fy vad tråkigt det skulle vara. 

Och i morgon är det jag som drar på träning. Vare sig kroppen vill eller inte. För nu är jag trött på det här att vara hemma och vila. Vilade till och med från Blodomloppet igår. 

Helgen skulle spenderats med Rödtotten med make. Dock blev det inte så på grund av skitbilen. Men på ett sätt var det bra. För då kunde jag bara ligga hemma och dega och vila upp mig från förskylningsskiten. 

Helgen avslutades med Eldkvarn på Katalin. Alltså, de är ju häftiga de gubbarna. 40 år har de hållt på, och mer lär det ju bli. Jag tackar också Plura för den stora magen, jag kände mig mycket smal. Hur som haver, Plura, jag diggar honom. Kokain eller inte. Han har nått den där mannen. Karisma. Humor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback