10 mars.

nä vet ni vad. det är helt underbart med en vanlig säng! den är skön. en riktig säng. ingen jävla sketmadrass 60 cm under taket. och jag läser så mycket nu när jag kan ligga på sängen och läsa. har äntligen läst ut "vi, de drunknade" en roman om sjöfartsstaden marstal i danmark. om sjömän, krig, kärlek, känslor och allt där till. och om man som jag har en förkärlek till allt som har med hav och sjömän så är det ju extra plus. mycket bra bok. sen har jag plöjt hanna hellquist bok "karlstad zoologiska". underhållande. och öppen. hon säger ju allt det som alla tänker men ingen vågar säga. gillar henne. gillar boken. även "90talet.se" har lästs. om vad som påverkade oss 80-talister att bli som vi blev. skrattade hemskt mycket. igenkännande. och så sant. men jag har ju missat en del också. dels för att jag inte var så sportintresserad. jag hade inte så stor koll på fotbollsproffsen, men jag håller med om att ioch med att sverige presterade så himla bra i alla sporter ett tag där under 90-talet så trodde man ju att det var så vi var. fast vi egentligen inte alls är det. framför allt i fotboll och pingis. och det där med tv-programen, macahan och macgyver. inget som sågs hemma hos oss. iallafall inte av mig och jag tror knappt mina föäldrar heller såg det. så det missade jag också. jaja, kul bok. värd att läsa.

en annan bra sak med att ha säng på golvet. om det börjar brinna när man sover så är chansen lite större att man inte dör av rökförgiftning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi såg visst macahan men på 80-talet den var ju bra!!

2011-03-15 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback