15 maj.

Grattis till mig själv på Sofia-dagen. Tänkte fira med ingenting alls. I dag är det arbetsdag. Och innan dess ska jag plocka här hemma. 

Pelargonerna fick flytta ut lite igår, för att sedan komma tillbaka till värmen inför natten. De är som mina små barn de där växterna. 

I går hände även andra roliga saker. Först var jag och provade CrossFit. Hur bra träning som helst. Så jag cyklade direkt och sa upp F&S-kortet och köpte mig kort på CrossFit-stället i stället. Sen så postade jag även blanketten om att gå ur Vårdförbundet. Egentligen tycker jag att facket som idé är hur jävla bra som helst. Men när facket som tilldelats mig inte klarar av att förhandla till sig bättre förmåner och löner kan det vara. Så det är lite i protest som jag går ur. Samt att jag sparar 250 kr i månaden. 

För nu måste jag spara pengar. Jag ska ju till Indien i december! Med Yogastudion i Sundsvall. Jag ha drömt att få åka på deras indienkurs sedan jag gick på yoga hos dem och i år föll det sig så bra alltihopa att jag kan följa med! Jag är så LYCKLIG! 2,5 vecka med yoga och ayurveda. Underbart. 

Gårdagen bjöd ju också på en propplösare, fick ju stopp i avloppet i fredags, grannen och jag. Men tillslut fick vi låna föreningens rensband och nu är propphelvetet borta.

I går var det också kvalitetshäng med Annso. Inte en dag för tidigt och aldeles för länge sen vi sågt. Mysigt, mysigt, mysigt!
Kvällen avslutades med dans med USDK. Det är så fruktansvärt kul att dansa! Bugg, swing och Boogie-woogie blev det mest igår. Försökte lära mig vals, men min stackars kavaljer snubblade kanske 10 gånger över mina ben som inte rörde sig som de skulle, haha.
----------
I dag har jag värsta träningsvärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback