Random mobilanteckningar vårvintern 2011



Pratar i vi-form om allt. Vi o vi hela tiden. Vi var på bio, vi käkade middag. Jag ska säga jag. JAG var på bio. Undrar vad det beror på? Rädd för att det låter ensamt? Det låter mest osjälvständigt.

------------------------------

Behöver inte vara rädd. Fast jag blir det. För det är annorlunda. Tillåtet. Som att gå mellan två världar. Tillåtande o rädd men sunt. Bekant o tryggt men osunt.

------------------------------

Guess what? I'm not a robot.

------------------------------

Försöker att inte berätta allt på en gång. Tex när jag träffat någon. Försöker hålla på det och vara i känslan, känna på den själv innan den gås igenom o analyserars med vänner. Allt för att jag lära mig känna in mer o lita på känslan.

------------------------------

Naturligt. Okonstlat. Bara bra. Och det var mysigt. Att prata. Och kramas. Varm kram som sitter kvar.

------------------------------





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback