26 maj.

I går på träningen fick jag blixthuvudvärk under sista delen. Jag tänker" nej! mitt aneurysm! Snart börjar jag väl kräkas." Efter att allt är klart och jag ligger halvt död, så frågar tränaren hur det är med mig, jag svarar att jag fick så jävla ont i huvudet. "Syrebrist i hjärnan. Den säger bara ifrån." Så olika referenser vi har. Som tur var var en av de andra deltagarna massör, och hon börja knåda och stretcha nacken. För jag tror det är där det sitter. Jag är så sjukt stel där. Inte nog med huvudvärken. Jag fick ett blodsockerfall, det värsta jag varit med. Så när jag kom till jobbet och skulle försöka få i mig min lunch gick det bara inte. Jag gick och la mig på bakjoursrummet och sen blev jag hemskjutsad av en kollega. 

I dag är jag hemma från jobbet. Vaknade helt tjock i halsen. Blir hemma i morgon med. Ska lägga mig på spikmattan. Och så ska jag på massage på måndag. Måste få ordning på nacken. Jag vill inte ha ett cervikalt diskbråck. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback