22 april.

Känner lite blogglust. Och det är ju bra, eller hur Anna och Sverker!?

Tjänstledigheten är slut. Började nytt jobb efter påsk och sa upp mig från det gamla. Men jag är kvar på sjukhuset. Och det är inte så stor skillnad mer än nya kollegor och nya sjukdomar. Känns i alla fall bra att jobba igen. Dock inte så bra att jobba helger. Jag drömmer om mottagningsjobb. Men låter det vara en dröm över sommaren. 

Hur har tjänstledigheten varit då? Bra, blev sju veckor i norge och sju hemma. Fast jag var ju aldrig hemma hemma. Jag var på alla andra ställen, östergötland, norrland och östergötland igen. Två svarta moln behagade dyka upp också. Först mormor som äntligen fick ro och förvandlades till den fina ängel hon nu är. Det andra var mitt gudbarn som nu fått diagnos och ja, skit är det enda bra ordet just nu.

För övrigt är jag sjukt less på vintern som fortfarande inte vill ge med sig. Jag vill ha VÅR! Sol och vårjacka. Det känns så avlägset när det är 4 grader och snöblandat.

Och så ska jag tipsa om musik: John Olav Nilsen & gjengen, Olso Ess, Jonathan Johansson och  Siri Nilsen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback