stressigt

Denna vecka och fram till månadskiftet tror jag banne mig allt händer. Uppsatsinlämning, opponent/respondentskap, hajk (måste ordna lokal!!), möten hit och dit, packa, flyttstäda och så flytta allt (måste ringa o höra så vi verkligen, helt säkert, på 100% kan flytta den 29:e). AH! Jag svämmar över. Till råga på allt så har stressdrömmarna kommit tillbaka. Säkert tecken på att jag har för mycket att tänka på. Och nej, jag ska inte gå in på vad dessa handlade om... men de var sjuka. galet sjuka.

Som en liten (fast mycket värdefull) uppmuntran/vårhälsning fick jag idag en skiva från min älskade K där hon själv sjunger Av längtan till dig. Åh så underbart vackert. Hon är redan uppbokad till mitt framtida bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback